Som museører

Når birketræernes blade er som museører er det tid at beskære roser. Siger en af mine gode venner, som er en stor rosenentusiast, hun har 200 historiske roser i sin have – og det er bare så smukt. Hun har også heste, så roserne får masser af naturgødning og det ser bestemt ud til at de kan lide det. Så jeg går og holder lidt øje med birken i hjørnet af haven mens det kribler i fingrene for at beskære roserne. Museører eller ej, så gør jeg det senest på søndag – beslutningen er taget.

2 Comments Add yours

  1. esther vinter pedersen siger:

    Museører eller ej, jeg går og håber på gråvejr, når birken springer ud, det giver nemlig færrest allergiske gener. Selv har vi ingen birketræer, men de er jo i nabolaget. KH mor

  2. miri siger:

    Gør du det? ……Jeg har også lyst til at gribe saksen🙂

Skriv et svar

