Morgenrimtåge

Fra min seng kan jeg se ud på haven og permakulturbedene. Det er skønt, når jeg om morgenen har tid til at ligge dér og nyde den første kop te. Fasaner går og pikker, fuglene synger og ind imellem er der et dådyr – de æder nu mine tulipaner hvis jeg ikke har skærmet dem af, men de er forunderlidt smukke og yndefulde at se så tæt på.

Det med fotos kan jeg stadig ikke få til at virke – men lige plusli en dag, så skal den nok være der.

3 Comments Add yours

  1. miri siger:

    Håber du snart får det til at fungere, den udsigt ville jeg da gerne se!

  2. esther vinter pedersen siger:

    Billeder er kærkomne, men det er også rart med det skrevne ord, det nyder jeg meget. Dagene skifter meget, men det er jo april. I dag har vi haft megen sol, men også regn i stride strømme, tordenvejr og nærmest haglvejr. Dagen endte med en meget flot solnedgang. KH mor

  3. annemoloney siger:

    Ja, denne morgen har jeg så fotograferet udsigten fra morgenvinduet. Men jeg synes nu at det er svært, det med foto. Mit øje ser i hvert fald på en helt anden måde end kameraet gør. Nu er det jo heldigvis ikke en professionele blog, så beskueren er knap så kritisk, så det går jo nok endda.

Skriv et svar

