Hyldeblomstklatter

Det er mærkeligt med den billed-editor. Jeg har ikke tid nu til at rode mere med den. Men i går var der fyldt med blomstrende hyld rundt omkring, duften er besnærende. Jeg plukkede 6 kurve og gik ind og tændte for fruturen mens jeg vendte dem i en beignet dej. Citronsaft og puddersukker, værsgo. Frygtelig usundt og sikkert også vældig fedende, men man behøver jo ikke spise dem hver dag, vel? Jeg var også i vandet, igen, igen. Det ER bare sommer.

2 Comments Add yours

  1. esther vinter pedersen siger:

    Dejligt med gang i bloggen igen. Jeg vil spændt kigge efter den nu i juni og måske resten af sommeren. For nu er det rigtig sommer efter kalenderen.
    KH mor

  2. Frøken Meg siger:

    Høres ut som du skulle hatt min favoritt bok.:Matsprell er en deilig bok med massevis av oppskrifter fra naturens spisskammers. Tre norske damer som har laget den sammen. http://www.nrk.no/kanal/nrk_p1/1.1626878

    http://butikken.nrk.no/shop/index.wa2?ParentProductId=1513

Skriv et svar

