Digitalis

Det er underligt, jeg trykker på “insert into post” – psst, billedet forsvinder. Dagens foto er af rosenbedet forand huset, der har en overvældende pragtblomstring af digitalis. Det må man så desværre tænke sig til, ja og der findes da sikkert også fotos af digitalis ANDRE steder på nettet, nu var det bare lissom mine, der var de interessante.

Jeg prøver igen i moregn, nogen dge lykkes det jo fint

3 Comments Add yours

  1. esther vinter pedersen siger:

    Jeg husker fra jeres tid på Lærkevangen, at der var et hus med et højt stenbed fra fortov til have, hor der var mange digitalis. Ualmindelig flotte var de. Men man skal huske at så dem hvert år, kan ikke rigtigt regne med, at de sår sig selv.
    KH mor

  2. Rado siger:

    Hi Anna, thank you for mentioning my website in your interesting blog.

    I hope all goes always well!!

    Good vibes,
    Rado

    PS I would read some more but I don’t know the language🙂

  3. annemoloney siger:

    Vores digitalis sår nu sig selv rundt omkring – eler det ar de gjort indtil videre. For faktisk har jeg ikke rigtig nogen 1. års planter i år – og så vil der jo ikke være nogen blomstrende i 2009.

Skriv et svar

