Tørke

Det er for trist at fotografere. Min dejlige rucola, to steder, er helt tørret ud. Jordbærrene hænger med bladene. Tomaterne klarer sig fint, det har et tykt lag jorddække og jeg vander lokalt. Men i staudebedet er planterne også begyndt at hænge med ørerne i den stærke sol. Det er helt uoverskueligt at skulle tænke på at vande alle de stauder.

Nå, jeg tager mig en svømmetur, det er fordelen at vandet er middelhavsvarmt.

2 Comments Add yours

  1. esther vinter pedersen siger:

    Det siges, at der er regn på vej, det gør sikkert godt mange steder, man kan godt se, at mange planter hænger godt med ørerne.
    KH mor

  2. annemoloney siger:

    Ja, nu skal jeg da lige love for at det har regnet – eg er så en af dem, der er taknemmelig for alt det vand vi fik.

Skriv et svar

