Endnu ingen nattefrost

tallerkensmaekkerDet ligner rimfrost på bladene, men det er det ikke, det er blot morgendug.

I går på min lange vandretur rundt Avernakke Hage – som jeg ææææælsker at gå og som jeg ikke har gået i jeg ved ikke hvor lang tid – mødte jeg de fineste blomster af vilde arter. Desværre er jeg ikke en ørn til deres navne, men det kan jo komme.

4 Comments Add yours

  1. evp siger:

    Flotte tallerkensmækkere, de er jo både kønne og spiselige.
    Det er vist et mildt efterår, vinterjasmin og kejserbusk blomstrer, det skulle de først gøre ved juletid.
    KH mor

  2. Miri siger:

    Det ligner eller rimfrost! Der må være læ, der hvor du så dem! De ser jo helt friske og sommerlige ud !

  3. annemoloney siger:

    Dejligt læ!

  4. muscle cars siger:

    Quality articles or reviews is the main to attract the people to pay a
    quick visit the website, that’s what this web site is providing.

Skriv et svar

