Permakurve

permakurve

Kurvene, som jeg flettede i foråret er nu ved at komme til ære og værdighed. Jeg har hafy forskellige planer med dem, som af forskellige grunde ikke er blvet til noget. Så de jhar bare stået der, sådan stået-og-hvad-så-nu-agtigt, hele sommeren. Og nu er de i havestuen, den ene med løg-der-var-spiret og småbitte hvidløg og en enkelt selleritop eller to OG ikke at forglemme skorzonnerodstoppene, som jeg tror bliver rigtig smukke uagtet at man nok ikke kan spise dem.

2 Comments Add yours

  1. evp siger:

    Flettede kurve er bare hyggelige, og når man så får puttet noget i dem, er det bare perfekt.
    KH mor

  2. Losarinas mor siger:

    Det ser godt ud ! Smukke kurve, du er dygtig til at flette. Har prøvet at flette en pilekurv og det synes jeg var rigtig sjovt, men også hårdt for hænderne. Men jeg er stadig stolt af den🙂

Skriv et svar

