2. juledagsbad

Det er mange dage siden, efterhånden, at jeg har taget mit udendørs morgenbad. I dag skinnede solen så smukt og det var helt stille. Måske skulle man?

Som sagt så gjort, vand i spanden, frem med håndklædet og på med træskoene. Oppe ved halmhytten var dert fuld sol og fuld læ. Det var bare……………. jeg er så glad for at jeg gjorde det.

Senere cyklede vi til købmanden,vi manglede et par ting. På vej hjem var solen nok i zenit og vi kørte rundt om kirken og sad dér i solen og gloede over mod Askø, Lillø, Femø……… og hvad det ellers var, vi kunne se i det klare vejr.

Jeg havde ikke mit camera med og selvom jeg havde, så ved jeg ikke hvordan man fanger sådan en stemning. Der er nogen, der kan, det har jeg set – men her må man tænke sig til det.

2 Comments Add yours

  1. Losarinas mor siger:

    Hvilken 2. Juledag🙂
    Du er en heldig kvinde !

  2. evp siger:

    I har haft flottere julevejr på Fejø, end vi har. Mine tæer frøs godt nok rigeligt efter cykelturen i det klamme vejr. Men det har været fint vejr til indendørs sysler såsom læsning af en bog, det har været rart.
    KH mor

Skriv et svar

