Strik

Ja, det er sådan set ikke økologisk garn.

Det var bare sådan en lyst der kom over mig en dag i Vordingborg for noget tid siden og jeg gik ind i en butik og købte to nøgler strømpegarn af den der slags, hvor garnet selv laver et mønster.

Jeg var nu ikke tilfreds med mønstret.

Købte et ny slags garn. Andet mærke, andre farver.

Men hellerikke dette er jeg tilfreds med, strikker dem nu alligevel færdig. Og der er dejlige at gå med. Dette er nr. 1.

strik

2 Comments Add yours

  1. Julia Lahme siger:

    fantastisk garn – men undskyld min uvidenhed, hvad er du ved at strikke? Glædelig efterjul, kh julia

  2. Anne Moloney siger:

    Jeg strikker sokker. Til mig selv 🙂

    Fodformede.

Skriv et svar

