Mere strik

Ja, strengt taget kunne man jo gå i haven, sådan som vejret te´r sig. Ja, og dog, i dag har det været frostgrader.

Jeg tøffede til Maribo for at bytte nogle julegaver – gode, men forkert størrelse – og så købte jeg dette GARN med et MØNSTER og jeg er så i færd med at strikke en sweater til min tidligere plejesøn, som vi havde besøg af forleden. Jeg blev aldrig færdig med den sweater til ham, som jeg var i gang med da han boede her – og det kunne han huske. Så det vil jeg nu råde bod på, med pinde nr. 7 skulle der være håb forude.

strik_2

Som det ses kom jeg i bussen godt i gang med det ene ærme!

Økologisk garn? Nej – endnu et af hverdagens mange kompromisser.

Og så vil jeg ellers anbefale BADUT – tænk, hvem der kunne skrive sådan. Men så er det jo godt at der er andre, der kan!

One Comment Add yours

  1. Lis siger:

    Get the Maukie – the virtual cat widget and many other great free widgets at Widgetbox!
    jeg prøver lige at sende katten til dig, ved ikke om det lykkes

Skriv et svar

