Nydelse

kattene

Vi har to dejlige grå katte, en han og en hun. Begge er neutraliserede. De er gode musefangere. Vi har snart haft dem i et år.

Der går ikke en dag, hvor jeg ikke lader mig inspirere af deres evne til at nyde livet, både legen og dovenskaben. Jeg synes at jeg er ligeså heldig som kattene, der er nogen og nogetm der tager sig af mig, så der er mad på lageret og varme i radiatorerne. Huslejen bliver betalt, jeg behøver ikke at gøre de store anstrengelser, andet end hvad keg har LYST til og EVNER for. Livet er skønt!

4 Comments Add yours

  1. evp siger:

    Jeg ville godt være din kat.
    KH mor

  2. Marina siger:

    Skønt billede af kattene og dejlig lærer du har taget af dem. Det er muligt at du ikke er helt så erfaren ud i musefangeriet, men der er mange andre ting hvor din store energi bringer glæde til huse.

  3. annemoloney siger:

    Tak 🙂

Skriv et svar

