Entusiasme

I dag kom “dagens citat” fra Brian Tracy (det er noget jeg har abonneret på gennem længere tid og det er ikke så tosset).

Der stod: “If you can give your son or daughter only one gift, let it be enthusiasm.”
— Bruce Barton, Executive

Den gave, entusiasme, fik jeg i vuggegave og TAK for dét.

6 Comments Add yours

  1. evp siger:

    Medierne taler her i januar meget om den usikre fremtid. Så er det godt at være udstyret med entusiasme og optimisme.
    KH mor

  2. Losarinas mor siger:

    Ej, hvor mystisk.. Min kommentar er væk !

  3. Anne Moloney siger:

    Det er da bare for mærkeligt! Jeg har ikke rørt ved en pind, har været væk et par dage.

  4. Tillykke med vuggegaven. Jeg fik den samme og det er jeg evigt taknemmelig over.🙂

  5. P.S. – jeg fandt dig lige gennem Badut.🙂

  6. annemoloney siger:

    Hej Tina, tak for besøget. Ja, der kom mange besøgende fra Badut dén dag.

Skriv et svar

