Tom i hjernen

Man kan da ikke skrive i en blogpost at man ikke har noget at skrive? Mit hovede er fuldt af alt muligt andet end lige min skønne Permakulturhave og der er åbenbart et begrænset antal filer til rådighed. I min hjerne, mener jeg. Men jeg vil lige give et link til Badut, som har skrevet så fint om vores Kyndelmisse forleden.

2 Comments Add yours

  1. evp siger:

    Så fik jeg kigget lidt i linket til Badut, det varmede mig, at der skrives så smukt om 2 søde mennesker, jeg kender.
    Jeg var nede i byen i går, traf et andet ældre menneske, der spurgte, hvordan jeg havde det. “Godt”, sagde jeg, “nu har vi jo haft Kyndelmisse”. Hun vidste slet ikke, hvad jeg talte om. Men hvis man tænker lidt over fortiden, kan man godt erindre sig selv om, hvor godt man har det nu i vore dage.
    KH mor

  2. Marina siger:

    Det var sådan en dejlig aften Anne. Tak for den.

Skriv et svar

