Blomstring

mirabelle1Så er mirabellen sprunget ud i vasen. Det er bare sådan nogle yndige småbitte hvide duftende blomster. Jeg husker fra sidste år, at det er et orgie i blomstring fra nu af, hver dag kan man næsten finde noget nyt, der blomstrer. Jeg var meget overrasket over det, kan jeg huske. Faktisk fandt jeg en blå anemone i går, da vi fik høstet det sidste fra pilebedet, men jeg fik ikke taget et foto og det fpr jeg hellerikke gjort i dag. Men hvem ved, i morgen er der atter en dag  🙂

One thought on “Blomstring”

  1. Alle disse blomstrende buske er dejlige, jeg har ikke tænkt på, at mirabelleblomster dufter, det vil jeg prøve at opleve en af de nærmeste dage, nede i vores park kan jeg finde mirabelleblomster.
    KH mor

Skriv et svar

