30 år

Ja, hvad skal man sige? Boller fra Kohberg 🙂

Tænk idag, den 10 marts, er det 30 år siden at Mick og jeg blev kærester. Den 10. marts 1979 kyssede vi hinanden første gang, og hvis ikke stjernerne havde tindret før, så begyndte de på det fra dén dag.

Det er helt surrealistisk. At have været kærester med een, som man mødte i 70´erne.

70´ erne. Det er da sådan noget der foregår i historiebøgerne og som man ser på TV.

Vi fejrer det ikke noget videre ud over at der kommer 8 par til folkedans i aften. Så er vi to kvadriller. OG jeg bager noget kage, som forhåbentlig bliver lækkert. Mick elsker kage, men han er jo så fornuftig med hvad han spiser, så det er ikke noget vi overdriver, dét med sukker. Og sukker skal der altså i en kage. Efter min mening. Desuden kommer dansen til at foregå her på kornloftet, fordi teaterholdet gerne ville øve i gymnastiksalen. Jeg har jo selv mange år været med på teaterholdet og jeg husker hvor irriterende det var at man ikke kunne komme til at øver i salen før lige den sidste uge op til. Så i aften bliver der dans på kornloftet.

2 Comments Add yours

  1. evp siger:

    Jamen, så tillykke til både dig og Mick. Ser man frem, er 30 år længe, anderledes når man ser tilbage. Hvor blev de af, disse 30 år?
    I må have en god danseaften. Håber, årene fremover bliver fyldt med stjernestunder for jer.
    KH mor

  2. TILLYKKE til jer. 30 aar er sgi da ogsaa lang tid. Vi er oppe paa 17 i aar og det kan jeg slet ikke forstaa, men tiden gaar sgi da ogsaa saa raskt!

    Haaber i havde en god folkedanseaften.

Skriv et svar

