Egebakken

egebakkeMorgenlyset er fortryllende. Jeg har forsøgt at forevige vore 4 nyplantede egetræer med hegnet omkring, beskyttelsen mod dådyrene. Det er nordskråningen, der om 20 år skulle være skov. Allerede om 5 – 10 år vil det være mere tydeligt. Men mit kameraøje lader meget tilbage at ønske, dog mener jeg at billedet giver et indtryk af det kuperede terræn.

4 Comments Add yours

  1. evp siger:

    Forhåbentlig får egetræerne en god barn-, ung- og alderdom. De vil ikke gro med samme fart som vore forårsbebudere.
    KH mor

  2. Madame siger:

    Det ser meget smukt ud, Anne, og ja, lyset er helt fortryllende! At sidde og vente på, at en skov vokser op, må give ro i sjælen – intet hastværk, haha😉

  3. Marina siger:

    Jeg holder mest af mit eget øje og af alt det det kan se når det kikker på verden. Hvis mit verdensøje havde set på dine træer ville jeg jo have set dem både som de var lige nu med bakken i baggrunden og som de bliver om mange år.

    Kamaraøjet er nødvendigt for at række andre et indblik i det jeg ser, men jeg synes ofte at det udelader det vigtigste og tilføjer ting der for mig er ubetydelige. Vasketøj og nabohuse fylder f.eks. meget mere på billederne end de gør i min verden, mens dine egetræer forsvinder i det brune græs.

    Fotografer kan det der med at lade ét billede tale for 1000 ord, men for mig vil ordet altid være det stærkeste.

  4. annemoloney siger:

    Næh, hastværk er lastværk, som man siger.

    Og på engelsk siger de: Beauty is in the eye of the beholder.

Skriv et svar

