Frø i jorden

Det eksploderer i mildhed og varme derude og havestuen er så varm i dagtimerne at vi må åbne døren. Jeg skal se at få sået alle de sidste før af den slags, som skal sås inde.

Published by: Anne Moloney, Fejø Retreat

I live together with my husband at the most wonderful place of Fejø Retreat. I am a trained mindfulness meditation teacher and body psychotherapist. On the land we are realizing our permaculture design with the help of many volunteers. A healing garden opened in 2013.

Kategorier forår, frø3 kommentarer

3 thoughts on “Frø i jorden”

  1. Jeg glæder mig altid til mine havetimer – lige nu handler det om ikke at blive overvældet af alt det, som jeg gerne vil. Fra 1. april går det hele så rasende stærkt.

Skriv et svar

