Haveplanen

haveplansheaderDet er meget sjovt at kigge på sin haveplan engang imellem. Der sker faktisk noget! Nu har jeg fundet ud af at tegne ind på planen direkte på computeren. kave det om til en billedfil, lægge det ind i worddokument og skrive det ud. Her på bloggen kan jeg bringe det optimerede billede direkte.

Hvad en udenforstående kan læse af sådan et billede her, det er nok begrænset. Men nu tænker jeg jo ikke så meget på mine læsere, når jeg skriver – det er et lille egotrip.

2 Comments Add yours

  1. evp siger:

    Et flot billede, meget er dog forandret. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, hvor halmhuset, stuehuset og udhuslængen befinder sig. Må have forklaret det mundtligt.
    KH mor

  2. annemoloney siger:

    Nej, det er jo dét. Det er svært at se, hvad der er hvad.

Skriv et svar

