Morgen, morgen, atter morgen

morgenSå banalt som noget kan være. En ny morgen, en ny dag. Alligevel bliver jeg ofte overvældet af skønheden og forskelligheden, ikke to solopgange er ens. Desværre yder mit foto sletikke skønheden retfærdighed, så du, kære læser, må tage din fabtasi til hjælp.

3 Comments Add yours

  1. evp siger:

    Tit tænker jeg også, at både solopgange og solnedgange simpelthen er overdådigt flotte. Den sol, den sol. Den holder vist 4 milliarder år endnu, heldigvis.
    KH mor

  2. Madame siger:

    Det er svært at fange skønheden ved en solopgang i et billede – men jeg ved præcis, hvad du mener. Jeg ser den tit over Arresø, når jeg kører på arbejde, men synet er forskelligt hver gang …

  3. annemoloney siger:

    Solen er månen er vores evighed. Tror jeg.

Skriv et svar

