Atter lærling

Weekenden bød ikke på arbejde i haven, men i og med bevidstheden. Jeg har tilmeldt mig en to årig efteruddannelse i meditation. Nuets resurser, hedder det. Skolen for anvendt meditation står bag og Jens Erik Risom, Livspraksis, underviser.

Så det er ikke kun i haven, man kan gå og kultivere – det er også i sindet!

Jeg afsluttede mit universitetsforløb på RUC i 1998, det år vi flyttede til Fejø. Så nu er det tid til at få næring til hjernecellerne igen. Som haven kan udvikles i det uendelige, sådan er det også med den viden, man har. Og een selv.

4 Comments Add yours

  1. evp siger:

    Sikkert klogt at udfordre hjernecellerne. Dette kursus i København betyder jo, at vi får dejlige besøg, som vi glæder os til.
    KH mor

  2. Madame siger:

    Dit nye kursus lyder meget spændende! Jeg håber, du vil fortælle lidt om det hen ad vejen, Anne …

  3. Det lyder vel nok spaendende. Jeg vil have tid til saadan noget paa et tidspunkt, men det faar vidst vente et stykke tid endnu.😦

  4. annemoloney siger:

    Ja, det er jo spændende om det virker! Det er praksis, der viser det.

Skriv et svar

