Morning Glory og Basilikum

Så er de første frø fra Lotte spiret!

morningglory

Jeg beklager den stærkt forringede billedkvalitet, men det er altså de to nævnt planter på den ny reolhylde i havestuen og der er åbenbart MEGET lyst. Jeg vil flette pilestativer her i påsken og så skal de skønne ipomoea få dem at klatre på.

Åh, ja, der er så meget jeg vil, ønsker mig kunne tænke mig. Men nu kommer hele påsken med meget få (andre) planer og forpligtelser – og jeg vil bestræbe mig på at komme udendørs og lave manuelle ting i dagtimerne. Lige nu skinner solen, jeg har sovet længe, lavet kropsøvelser, mediteret, vasket op – og så sidder jeg her og skriver blog. Men DET holder jeg nu også så gruelig meget af, hvordan kan man dog FÅ PLADS til al den passion i et enkelt liv.

Ja, korrekt, træk vejret og tag een ting ad gangen.

4 Comments Add yours

  1. evp siger:

    Med alle disse dine planer er det godt, at du endnu er ung eller yngre, for pludselig er der måske ikke så meget spræl i din årgang. Jeg udholder i hvert fald ikke særlig meget, bliver hurtigt særdeles træt. Men jeg glædes over alle de ting, du går og pusler med og fortæller så dejligt om.
    KH mor

  2. Lotte siger:

    Det var godt nok hurtigt!!!

    Du og forårssolen ligger ikke på den lade sige🙂

    Hav en dejlig weekend.

  3. Madame siger:

    Det ser spændende ud, hvad du har i plantekasserne. Ja, det var hurtigt – ikke som mine peberfrugtfrø, der var 3 uger om at spire og nu er 3 centimeter høje …

  4. annemoloney siger:

    Peberfrugter er sene, det er det samme med mine peberfrugter.

Skriv et svar

