Transformation og tulipaner

tulipanerI mandags havde vi et par venner på besøg for at hjælpe os med at afprøve vores nyindkøbte transformationsspil. Det er ret godt, faktisk, udviklet for snart mange år siden på Findhorn – og, ja, det forefindes i en engelsk version. Vennerne havde tulipaner med, jeg elsker bare tulipaner!

transform_1

Solen skinnede, vi vovede at sidde udendørs. Ved halmhytten var der læ – men omkring det tidspunkt, hvor vi kom i tanker om at det var en god ide at fotografere, ja, så var skyggerne begyndt at komme. Vi flyttede bordet om på sydsiden efterfølgende.

Jeg spillede på mine prioriteringer – suk, nu skal jeg også rydde op i dem! Der er godt nok altid et bed, der trænger til at blive luget, hvis ikke det er i den ydre have, så er det da så sandelig i den indre!

2 Comments Add yours

  1. evp siger:

    Det må have været en meget stille dag, I spillede, for ellers ville meget vist være fløjet ad H.. til.
    Man håber på fortsat fint påskevejr, starten har været fin.
    KH mor

  2. At være på Fejø Retraet hos Anne og Mick er noget ganske særligt.
    Med stor livserfaring og fin humor er Anne og Mick gode til at skabe den rette stemning, som tranformationsspillet kræver.
    På en sjov måde fik jeg sat focus på et felt i mit liv…ikke dårligt..
    Hilsen Annette Svåbæk

Skriv et svar

