Monstrum

monstrumDet er en super saftpresser. Nu må vi se om jeg får presset saft af mælkebøtter, det er een af mine kåde ambitioner i det eksploderende forår. Ånden er redebon, men kødet er skrøbeligt og der er MANGE ting som jeg “lige har lyst til”.

Det større formål med at indkøbe den er at kunne presse safter først og fremsmet til Deannas og mit Detox Retreat, “Forårsrengøring” her i midten af maj. Se teksten længere nede på skærmen.

Men ellers er jeg glad for friskpresset frugtsaft i efteråret, ikke mindst pærerne, som ellers mange steder blot falder ned og rådner fordi det ikke kan betale sig at samle dem og gøre noget ved dem med henblik på salg. Selv om vi har flere meget lækre æblemoste på øen, så er friskpresset æblesaft noget helt unikt, som jeg værdsætter. Og sidste år fremstillede jeg denne pragtfulde æblegastric, hertil bruger jeg også friskpresset æblesaft. Og så er der jo urtesaften……………

ebleblomst85morgenfrue85klematis85phlox85

“Forårsrengøring” *
Detox Retreat på Fejø – fysisk, følelsesmæssigt og mentalt

Tag en weekend til forårsblomstrende Fejø. Nyd stilheden. Mærk dig selv. Få dine behov i centrum. Hav tid nok.

Vi arbejder med at rense ud på alle din krops planer: detox kost, massage, afspænding og bevægelse, meditation, stilhed. Her er plads til dig som den du er. Du er perfekt som du er, du behøver blot at trække vejret og flyde i nuet.

Praktiske oplysninger

Dato: 22. maj – 24. maj 2009
Start: Fredag den 22. maj kl. 15
Slut: Søndag den 24. maj kl. 15

Sted: Fejø Retreat, Storemosevej 32, 4944 Fejø

Pris pr. person kr. 2500,-. Inkluderer overnatning på dobbeltværelse, fuld detox kost, mappe med opskrifter og nedtrapningskost, undervisning. Lille gruppe. max 10 personer.

Tilmelding: Din plads er endeligt reserveret ved indbetaling af depositum kr. 500,-. Kontakt Anne: am@kroppenssprog.dk eller ring tlf 54713374 ma – tors kl 8 – 8.30 eller Deanna: info@change-metoden.dk eller ring tlf. 50459319

Anne Moloney, Kroppens Sprog
Deanna Chelina Flade, Center for Change

Kurset er skabt i samarbejde mellem Anne Moloney, Kroppens Sprog, og Deanna Chelina Flade, Center for Change.

På hjemmesiden www.kroppenssprog.dk/retreat.html ligger programmet for hele 2009 og herfra kan du downloade en pdf, der beskriver Forårsrengøring, Detox Retreat på Fejø mere indgående.

3 Comments Add yours

  1. Losarinas mor siger:

    Mælkebøtte saft ! Jeg kender kun det den søde af slagsen, de gule hoveder, rørsukker, citroner og vand🙂
    Jeres forårsrengøring lyder meget spændende.

  2. Madame siger:

    Jeg har også lige fået mig en Philips saftpresser, det var et sjovt sammentræf.
    Dine kurser ser utroligt spændende ud! Straks tænker jeg, om jeg mon kan få min afdeling til at give mig lidt efteruddannelse på Fejø …

  3. evp siger:

    Hvis man skal lave større portioner saft, er en saftpresser sikkert et must. Bent og jeg laver kun appelsinsaft og citronsaft selvfølgelig. Men skal man have saften af de fiberholdige ting, må saftpresseren i gang, i meget gamle dage købte jeg tit til frokost et glas saft i Jordbærkælderen på Amagertorv, jeg arbejdede også på Amagertorv. I sådan et glas saft blev der puttet grønkål, gulerødder, æbler og masser af andre ting, det er en tid, jeg husker med stor glæde.
    KH mor

Skriv et svar

