Dufte

gyldenlak_i_blomst

Havens dufte er…… ubeskrivelige. Forleden gik jeg og slog græs mens duften fra gyldenlakken svøbte sig omkring mig. Stærkt når jeg var i nærheden, næsten umærkeligt når jeg var på lidt mere afstand – og helt fraværende, når jeg gik rundt om hushjørnet.

Så forunderligt som man selv kan skifte fokus. Det mest kedsommelige, pligttunge og gråtriste kan på magisk vis ændres til at være en frydefuld sanseoplevelse fyldt med liv.

2 Comments Add yours

  1. evp siger:

    Gyldenlakker er bare noget af det smukkeste, man kan så i sin have. Men stauder er det jo ikke, så man skal huske at så. Jeg vil prøve at huske det med at så, for så kan jeg glæde mig til blomsterne til næste år.
    KH mor

  2. Madame siger:

    Åh ja, det er så sandt! Det mest kedsommelige kan vise sig at blive en frydefuld sanseoplevelse🙂

Skriv et svar

