Lyserød

lyseroed

Min nerie er helt fantastisk i år. Jeg vander og gåder, vander og gøder, den ar et enormt fobrug. Og nu kommer blomsterne, de dufter faktisk ikke af noget videre. Men det er et flor så flot og jeg går jo igennem havestuen hver dag og ser det.

Begæret vækkes, jeg vil også have kamelia. Jeg vil også have…. Jeg vil også ………

Når den er afblomstret vil jeg sætte den udenfor.

3 Comments Add yours

  1. Losarinas mor siger:

    Er det en eneste plante ? !!
    Den stortrives da hos dig 🙂

  2. evp siger:

    Nerier kan vist godt lide varme, så din flotte plante befinder sig godt i havestuen, jeg mindes fortidens charterture sydpå, hvor nerierne stod som store buske i haverne.
    KH mor

  3. Madame siger:

    Hvor er den dog flot! Jeg har nerier, der har sået sig selv ude i haven, men de bliver aldrig helt store og træagtige.

Skriv et svar

