Fejø Permakultur

På Fejø dannede vi en permakulturforening i 2008, stiftende generalforsamling i april, så vidt jeg husker. Det har givet nogen super impulser til mit liv – og her på stedet er vi i gang med et større designsprojekt, men det er utroligt omfattende. Jeg er glad for at jeg har mulighed for at komme på kursus om design inden for permakultur i 14 dage i Den Selvforsynende Landsby. Uge 31 og 32.

Billedet her er fra vores lokale arrangement i går, vi tager rundt og besøger hinandens ejendomme for at blive klogere på hvordan hinanden griber det an. Der kommer nogle for mig perspektivrige samtaler ud af det.

hos_sue_og_john

Og for at det ikke skulle være løgn, så fik vi alle de bladbeder og al den grønkål med hjem, som vi ville have.

3 Comments Add yours

  1. evp siger:

    Der er gule blomster på billedet, er det grønkålsblomster?
    Bladbeder ser man jo aldrig nuomstunder, inde i mit hoved lever de som et kært minde fra barndommen.
    KH mor

  2. Madame siger:

    Er det dig på billedet, Anne? Jeg synes, det lyder utroligt spændende med jeres permakulturforening!

  3. Nej, det er Sue på billedet og så min søde mand.

Skriv et svar

