Stikkelsbær

stikkels

Det har jo regnet en del, og tak for det. Med det resultat at frugterne er vokset eksplosivt. Jeg har aldrig før kunne plukke stikkelbær til pinse – kompot og marmelade af grønne stikkelsbær er noget af det lækreste.

God pinse til alle derude, i dag er det forårets sidste dag.

4 Comments Add yours

  1. Losarinas mor siger:

    Den busk må ha optimale betingelser ! Min har kun små umodne bær… – Endnu 🙂

  2. Min yndlingsgroed over alle groedder er stikkelsbaergroed. Jeg maa have plantet en busk i haven!

  3. evp siger:

    Det må være dejligt at have stikkelsbær til afløsning for rabarberne. Frugtgrød kan man vist spise så godt som hver dag.
    KH mor

  4. Madame siger:

    Jeg kan lige nå også at sige god 2. pinsedagsaften til dig her i sidste øjeblik, før pinsen er slut. Det er virkelig imponerende, at du har stikkelsbær allerede 🙂

Skriv et svar

