Den der kører med stude kommer også frem

Så er bedene stort set i orden!

Der må komme fotos en anden dag, jeg har simpelthen ikke nået at fotografere!

Men jeg nyder at ligge og kigge ud af vinduet fra min dejlige seng og se at den del af haven, som jeg har udsigt derfra, den er stort set som jeg vil have det. Eller som jeg har forestillet mig at det skulle være.

Gå tur på gangene og der er lagt pap ud som i løbet af sæsonen vil kvæle græsset således at der ikke længene vokser græs i gangene mellem bedene, det tager nemlig en masse næring fra planterne i bedene.

Naboen kom i går med æg og jeg viste hende begejstret alt hvad der er blevet udrettet. Er du glad? spurgte hun. Det måtte jeg tænke lidt ver. Ja, jeg var glad. Men jeg var også glad men græsset var højt og bedene IKKE var, som jeg forestillede mig dem. Så det tænker jeg lige over i noegn dage, det dér med hvad det er man er glad for. For hvis jeg er mest glad når det går som JEG vil have det, så er der vist noget der trænger til en indre revision.

Og sådan er det med den indre og den ydre økologi – der er hele tiden bede både indeni og udenfor som skal ordnes, tilses, tilplantes, beskæres. Og nogle steder skal der ryddes helt for at noget nyt kan komme til.

3 Comments Add yours

  1. Losarinas mor siger:

    Jeg holder altså af at læse med hos dig 🙂
    Du får mig til at tænke 🙂

  2. Hej Miri

    Jammen – hvis jeg kan få nogen til at tænke……. hi hi …… så har jeg da ikke levet helt forgæves 🙂

  3. evp siger:

    Nu i disse dage ser det ud til, at bedene bliver vandet, så selv om der er ryddet op og luget væk, bliver alting hurtigt meget frodigt, det er jo rart at se på.
    KH mor

Skriv et svar

