Taget på badet

badtag1

Den har stået længe, stativet til det, som skulle blive til taget på vores udendørs brusekabine. Jeg flettede et felt og næsten eet til mens pilen var frisk. Det føles som om det var for et år siden men reelt er det jo bare et par måneder siden det var i midten af april. Man kan sikkert se her på bloggen, hvornår det var!!

Så kom en wwoof´er som er glad for at flette, hun har bare prøvet det en enkelt gang før. Så vi klippede pilen til og lagde den i blød og vupti 4 dage efter kunne hun flette og nu er alle 6 nederste felter ordnet. I dag lægger vi i blød til toppen, uh, det bliver flot. Og så er det pil fra min egen jord, det er helt surrealistisk. Jeg er godt nok vild med det!

badtag2

3 Comments Add yours

  1. evp siger:

    flettede ting er så flotte, så det bliver nok en fryd at benytte den fremtidige brusekabine.
    KH mor

  2. Losarinas mor siger:

    Det bliver så flot !
    Og at det er pil fra egen jord, gør det ikke ringere🙂
    Man føler sig rig !

  3. Jeg glaeder mig til at se den faerdige version. Det er da vildt spaendende.🙂

Skriv et svar

