Pragtsnerle

ipomoeaSelv om planterne endnu er ganske små, så sætter de blomster. Fotoet yder ikke den intense, dybblå – over i det violette – farve retfærdighed, som denne ipomoea har. Det er frø fra Lotte. Sammen Lea, den ene wwoof´er, fik jeg lavet mange super enkle stativer, som pragtsnerlerne nu er begyndt at klatre op ad, alle dem, som sneglene ikke har ædt.

6 Comments Add yours

  1. Madame siger:

    Hvor er den smuk, Anne! Du skulle prøve at drive dem frem indendørs, så vil du få de største og flotteste planter, du kan forestille dig 🙂

  2. evp siger:

    Ved synet af pragtsnerler tænker jeg på Nigeria, det gør du vel også Anne?
    KH mor

  3. Losarinas mor siger:

    Hvilken blomst !
    Her har jeg nedgravet en snegle- dø- i -øl- fælde , tæt på min squash…Så kan det være det lykkes denne gang.

  4. Lotte siger:

    Wauw hvor er det dejligt at se, hvad der kommer ud af frøene 🙂 Den er virkelig smuk, snerlen…

  5. Jo, pragtsnerlerne minder mig om Afrika.

  6. Click here siger:

    Hello There. I found your blog using msn.

    This is an extremely well written article. I will be sure to bookmark it and return to read more of your useful
    info. Thanks for the post. I’ll definitely comeback.

Skriv et svar

