Årle morgen

morgenMorgener er stille og skønne. Jeg er klart et A menneske, tidligt op, tidligt i seng. I dag vågnede jeg super tidligt, mens det endnu var mørkt, så jeg kunne se dagen komme. Mosekonens bryg viger langsomt bort over landskabets disede dæmring. Et foto yder på ingen måde denne skønhed af stilhed, klarhed, lys, luft, duft og fuglesang retfærdighed.

Bare fødder i det dugvåde græs.

Og så jagt efter de brune snegle med spaden. Stik, stik, stik. Hold da op, der er føde til et stort moskusandeopdræt dér.

4 Comments Add yours

  1. Madame siger:

    Dejligt billede af din morgen, Anne, jeg er også A-menneske og nyder at se dagen gry. Jeg må ud med spaden senere. Det er som om, de brune snegle nu for alvor er kommet frem …

  2. Losarinas mor siger:

    Snegledræberjagten sker ved aftenstide , her…
    Hvilket billede, Anne , det er så smukt, at jeg bliver helt stille🙂

  3. evp siger:

    Også jeg er A-menneske, nyder at kigge ud på haven og indsnuse duftene tidligt på morgenstunden.
    KH mor

  4. Threin siger:

    Nææhh!

Skriv et svar

