Permakulturkursus, sidste dag

Ja, men så fik jeg da mit certifikat og er nu en internationalt permakulturcertificeret fejøbo.
Jeg venter med at fotografere certifikatet til jeg kommer hjem.
Det var overvældende at høre fremlæggelserne igår, men folk kan selvfølgelig også noget i forvejen, når de kommer. Jeg synes virkelig at det var nogen gode designs, der blev fremlagt.
Det er et rigtig godt kursus. I dag står den på evaluering og så er det ellers med bussen 13.05 fra Ullebølle, hold da op hvor jeg glæder mig til at komme hjem.

3 Comments Add yours

  1. Losarinas mor siger:

    Tillykke ! Det er flot arbejde.
    Og nu må du hjem og slappe lidt af 🙂

  2. evp siger:

    Tillykke med certifikatet, det får I nok megen glæde af. Viden er jo altid godt.
    Det bedste ved ferier og kurser er altid at komme hjem igen, det er klart, du glæder dig.
    KH mor

  3. Madame siger:

    Tillykke med dit certifikat – hvor er det spændende!

Skriv et svar

