Permakulturcertifikat

permaholdet

Her har vi så det glade og også en lille smule stolte hold, som netop havde fået overrakt deres certifikater. Mig kan man desværre ikke se, men man kan da se mit certifikat yderst til højre, jeg står lige bagved den unge dame i den stærkt mønstrede turkis kjole.

I fredags havde vi en eftermiddag/aften i vores lille lokale permakulturfoening, hor jeg fortalte om designet på vores ejendom, først hele analysefasen og derpå designet og så var vi ude at se på ejendommen. De fleste blev og spise bagefter, det foregår på den måde at man selv har mad med. Det var rigtig hyggeligt.

3 Comments Add yours

  1. Lotte siger:

    Tillykke med certifikatet, Anne!!

  2. evp siger:

    Godt dit certifikat er med, jeg startede med at kigge og kigge efter dig på billedet, man kan lige ane en lille bid af dig.
    KH mor

  3. Madame siger:

    Tillykke med dit certifikat – det havde været sjovt at se dig bag den blomstrede dame ;O)

Skriv et svar

