Økologi på Fejø

fejoe_oekologiDer er faktisk hele 10 – skriver TI – bedrifter på Fejø, som er statkontrolleret økologisk. Og tro mig, de kontrollerer, dem der kontrollerer! – Men det hører jeg så til dem, der synes er en rigtig god idé. Uden kontrol bliver der en masse snyderi, det må jeg desværre nok erkende. Så i denne forbindelse går jeg helt og fuldt ind for kontrol, økologikontrol.

Det viser vi på lørdag til Det Økologiske Høstmarked på Fejø. Lige nu har jeg fået flikket denne plakatagtige ting sammen og nu skal jeg have skrevet pressemeddelelsen – bedre sent end aldrig. Nå, jeg har da heldigvis lavet kladden!

One Comment Add yours

  1. evp siger:

    Håber, I får et godt økologisk marked på lørdag med rigtig fint septembervejr.
    KH mor

Skriv et svar

