Ret med chili

chiliDette er den første af de store, rigtig rød, som jeg har høstet. Heldigvis kommer der mange, smager er bare mild og mums – men tag ikke fejl, det er chili.

ret_med_chiliVi havde nogle hvide bønner stående i køleskabet, de havde været lagt i blød. Dem kogte jeg. OG så var det ellers bare hvad-vi-har: løg, hvidløg, godt med smør, chilien, squash og tomat samt Fomer Rommes bønner fra haven. Og persille. Salt.

Med pandebrød smager det vidunderligt, det synes jeg virkelig, det er ikke en overdrivelse.

One Comment Add yours

  1. evp siger:

    Chilien ser uskyldig ud, når jeg skriver sådan, er det fordi jeg er lidt bange for stærke chilier.
    Det må være rart at kunne gå rundt i haven og finde tingene til et dejligt måltid.
    KH mor

Skriv et svar

