Storm og stilhed

I går regnede og ruskede og stormede det, så det var en sand lykke at have et hus af sten man kunne krybe i ly i. Sandt at sige var jeg ikke udenfor, men nøjedes med at høre ruskelydene fra min lune stue. Men fredag aften var der den smukkeste solnedgang fra bakketoppen. Min camaraføring nyder ikke sceneriet retfærdighed på nogen måde, men jeg hat alligevel sat et foto ind af regnbuen – mit første regnbuebillede! – og af månen der næsten fuld titter frem bag skyerne og udsigten over sundet i aftenlyset.

regnbue

maanenaftenhimmel

One Comment Add yours

  1. evp siger:

    Dejlige billeder, som hjælper med at fastholde disse omskiftelser i naturens gang. Især solopgange og solnedgange kan være ganske spektakulære, ikke mindst i jeres lille paradis, hvor der er nogle gode udsigter.
    KH mor

Skriv et svar

