Skriblerier og forberedelser

Lets face it. Jeg kommer ikke i haven. Jeg kom det ikke i dag, jeg kommer det ikke i morgen – men på søndag håber jeg så sandelig at jeg kommer ud og får plukket de sidste æbler – hvis de da ikke er faldet ned oven på stormen – eller det der lignede.

Møder, evalueringer, forberedelser, udkast, referater, sammenskrivninger, formuleringer. Det er sjovt nok – men det er bare MÆNGDEN af det, som jeg synes er lidt rigelig.

One Comment Add yours

  1. evp siger:

    Håber, du ikke drukner i skrivebordsarbejde, det er der vist meget af i vore dage.
    Men du kom fra en travl uge, mange efterårsuger kan nok også blive travle.
    KH mor

Skriv et svar

