Grønne tomater

groenne_tomater

Der er mange af de italienske, aflange madtomater som ikke når at modne. Ikke udenfor på planterne i hvert fald. Jeg tog en skålfuld ind og lavede stegte grønne tomater, med lidt boghvedemel i dejen. OG hakket løg og finthakket chili. Det smager simpelthen så lækkert – jeg har det fra filmen “Stegte grønne tomater” som er en film, som jeg elsker og som jeg har set flere gange. Dog ikke for nylig.

Det med at kommet hakket løg og chilli i dejen, det er nu min egne idé.

4 Comments Add yours

  1. Losarinas mor siger:

    Jeg elsker den film !!

  2. Losarinas mor siger:

    Øj, nu kan jeg skrive os dig igen – hurra🙂

  3. evp siger:

    Grønne tomater kan bruges både til det ene og det andet. Og ligger de inde et godt stykke tid, bliver de jo røde.
    KH mor

  4. Madame siger:

    Uhm, det lyder lækkert, Anne, det har jeg ikke smagt, men det må vi prøve hjemme hos os. Og filmen har jeg til gode og glæder mig meget til at se😉

Skriv et svar

