Regnvejr og hubertus

hubertus

I dag regner det. Heldagsregn, tror jeg. Jeg er gået under dynen med slem forkølelse og hoste, så slem at jeg er sygemeldt, skulle ellers have været i Børnehuset et par timer, men de må finde ud af det uden mig. I dag. Det er også den første og eneste gang jeg har været syg siden midten af januar – hvis det ellers er noget at være stolt af.

I går havde rideklubben arrangeret en lille Hubertus ridning. Turen var blandt andet tilrettelagt så de kom lige forbi her hos os. Et flot syn, dejligt.

5 Comments Add yours

  1. Lotte siger:

    Rigtig god bedring Anne.
    Her er der også sygdom under opseljing – jeg håber, jeg kan smutte tidligt fra arbejde i dag, så jeg kan prøve at tage det i opløbet.

  2. Madame siger:

    Øv, sikke noget – rigtig god bedring, Anne! Der er mange, der er syge i øjeblikket – med det er vel fordi vinteren sniger os ind på os med koldt vejr, regn og rusk.

  3. evp siger:

    Håber, du hurtigt kommer dig i varmen under dynen, det er sikkert klogt ikke at spille for meget helt og prøve at holde sig oprejst, når man føler sig sløj. God bedring.
    KH mor

  4. Tak for alle jeres ønsker om god bedring for mig. Jeg er sikker på at det hjælper.

Skriv et svar

