Den 24. november

Der er præcis en måned til jul, så.

I går var jeg ikke i den fysiske have, men jeg morede mig med billeder og et lille gratis lysbilledshow program. Jeg kunne nu ikke finde ud af at lægge showet ind på bloggen.

I dag står den på ældregymnastik, Børnehus, biblioteksbesøg og i aften folkedans. Måske får jeg flyttet citrontræet ind, det er lidt af et projekt, men nu har jeg pudset vinduerne i havestuen, så der i hvert fald er gjort klar.

 

 

One Comment Add yours

  1. evp siger:

    Dine tirsdage er som sædvanligt travle, jeg gætter på, at det så er dejligt at komme i seng, hvor der venter en god nats søvn.
    Jeg fik lokket nogle dejlige billeder frem, tak for dem. Det er virkelig et lille paradis, I bor i.
    KH mor

Skriv et svar

