Den 25. november

Lidt dovent står jeg ud af sengen.

I dag skal jeg bage kagehus herhjemme med den dreng, som jeg er støtte for. Så vi får herligt besøg. Hele resten af Børnehuset er på tur til Nakskov, men jeg tager bare på en Fejø tur.

Eftermiddagen er fud af “burde” og “skulle se at få gjort”. I aften er der et spændende møde om Fejø år 2099, der kommer to lokale eksperter udi natur og planter og fortæller om de forventelige forandringer lokalt af klimaændringerne, for eksempel at vandstanden er steget med 2,5 meter. Se billedet på Smålandsbloggen her, jeg kunne ikke fikse det over i min egen blog.

2 Comments Add yours

  1. evp siger:

    Hvis vandstanden stiger rundtomkring, så er der vist mange steder der bliver oversvømmet. Det er da godt, I bor på mount Moloney.
    KH mor

Skriv et svar

