Blæst og gråvejr

Den blå himmel, som jeg troede jeg skulle se efter timer med måneskin i nat, er gemt bag grå skyer og blæsten er kommet igen. Dagen er fyldt op af arbejdsmæssige gøremål, så jeg var nok alligevel ikke kommet i haven. Men jeg nogle flotte grønkål, som jeg skal se at få hegnet ind, for ellers bliver de ædt af dådyr og harer.

One Comment Add yours

  1. evp siger:

    Det må være en god oplevelse at kigge på månen rigtig lang tid, sådan i rigtig klart vejr, ser den så venlig ud.
    KH mor

Skriv et svar

