Begyndelse

Det har været et helt fuldstændigt, henrivende, vidyndigt solskinsvejr i dag. Det var jo også Lucia dag. Men jeg gik ikke ud, næh, næh, jeg sad inde og strikkede for fuld drøn, for nu skal sweateren til Mick være færdig, skal den. Og ryddede op og flyttede rundt på mit værelse, nu skal der pludselig være pænt, har jeg bestemt og det er ikke nemt. Og begyndte på denne koloenorme mandala, som er 44 cm på hver led, det er det største jeg NOGENSINDE har malet i akvarel og det er lidt fedt.

2 Comments Add yours

  1. Losarinas mor siger:

    Sikke flittig du er !
    Det må være sjovt at male så stort🙂
    Tænk, jeg gik heller ikke ud i lyset i dag- havde så meget der skulle gøres inde for.

  2. evp siger:

    Ja, dagens første timer var så dejligt lyse at kigge på gennem vinduerne. Jeg pakkede gaver ind og skrev et par kort, så var det blevet skyet, men så kom dagens cykeltur
    KH mor.

Skriv et svar

