Transformation

I lørdags havde vi igen inviteret til transformationsspil. Og det er godt. Det er simpelthen et rigtig godt spil, jeg kan varmt anbefale det hvis der er et aller andet man går og roder med, bøvler med, sylter med. Og det er der jo. Altid. Ingen roser uden torne. Der er altid ting i livet som det er svært at finde svar på.

Ellers er jeg ramt af intense hverdage. Det var lige den omvendte verden af juledagene, hvor der jo bare var tid, tid og atter tid. Jeg ville have mere. Måske var det derfor jeg blev syg?

Jeg har jo også tid nu, jeg HAR bare planlagt hvad jeg vil. Og der er ikke noget af det som jeg gør som jeg ikke vil. Jeg vil det selv og jeg har selv bestemt.

Jeg har så arbejdet i fritiden med at få en anden blog til at fungere: Fejø Permakultur, kig ind, den er ikke så tosset. På den side hvor der står “Summerweek” kan man downloade en pdf med programmet for permakulturugen til sommer. Godt nok på dansk – men sejt alligevel.

2 Comments Add yours

  1. Marina siger:

    Sikken fin ny blog Anne og hvor er det sjovt for mig at det første længere indlæg er om storemosevej 28. Jeg håber du er helt rask nu og at din travle hverdag fylder dig med glæde.

  2. evp siger:

    Der er travlhed på Storemosevej hos flere familier kan man se, I må jo kunne få en masse ideer hos hinanden.
    KH mor

Skriv et svar

