Hjemme igen

En tur til København med forstæder tager vi om end ikke ofte, så dog flere gange om året. Det er altid spændende, anderledes at komme til byen, omend København i et europæisk eller globalt perspektiv er en lilleputby på størrelse med Hamburg.

Vi besøgte “Det Økologiske Inspirationshus” – der var et arrangement om “Transition Towns” – gode venner og familien. Herligt. Snevejret på køreturen hjem bryder jeg mig ikke om, altså når jeg sidder bag rattet. Ellers er jeg glad for sneen, der nu på 2. måned dækker mark og mose og gør vejene glatte. Så smukt og hvidt her i den grå morgen.

Mick har ryddet indkørslen. Der er ikke så meget jeg decideret ikke bryder mig om. Men at rydde sne er noget af det værste jeg ved – så er det jo fedt at han godt kan lide det!

One Comment Add yours

  1. evp siger:

    Vi er trætte efter en dejlig dag. Også her var der et lag sne, der skulle ryddes i morges. Himlen har set truende ud. men vejret har været fredeligt, vinden holder en pause.
    KH mor

Skriv et svar

