Og solen skinnede

Solen var fremme i dag og skabte perlemorslys over de snedækkede jordflader. Skyggerne blev mørke, henad det violette.

I buskadset sad spurvene og kvidrede – den lyd har jeg godt nok ikke hørt længe. Jeg tror ikke jeg er den eneste, som er i forårshumør!

2 Comments Add yours

  1. evp siger:

    Det har været en dejlig lys dag, så man kommer til at drømme om forår.
    KH mor

  2. MARina siger:

    Tænk i min have har der været fuglesang hele januar. Det er ret mærkeligt og jeg har tænkt meget over hvorfor de mon synger netop i år for det plejer de slet ikke at gøre så meget.

Skriv et svar

