Ud i mørket

Det kan godt være at det er skønt med sne og vinter. Det er glat på vejene og jeg har praktiseret at gå frem for at tage cyklen når jeg skulle rundt på øen – eventuelt bussen. Vi har den mest fantastiske finurlige tele bus ordning, der oven i købet er gratis for brugeren. Jeg skriver med vilje ikke gratis, for intet er vel gratis undtagen måske netop glæden.

Nå, men det er så mørkt om morgenerne, stadigvæk. Nu syns jeg det er på tide at det begynder at bliver mere lyst – eller jeg vil stå senere op.

3 Comments Add yours

  1. Losarinas mor siger:

    Dagen er tiltaget med een time 🙂
    Vi er påå vej 🙂

  2. evp siger:

    Jo, dagene er blevet lidt længere, er det ikke i februar, man siger: Vinteren strenges, Dagene længes. Vi har meget at se frem til, for pludselig får dagene travlt med at komme af sted mod lysere tider.
    KH mor

  3. Madame siger:

    Jeg ønsker mig også lyse morgener – helst i en ruf!

Skriv et svar

