Hvid, hvid, hvid

Ja, et foto siger mere end mange ord, men desværre har jeg kun de billeder, som jeg har inde i hovedet. I dag skinnede solen (igen) og det var stille. Det er bare helt fantastisk at cykle rundt på øen i dét vejr.

En gave.

Under sneen venter erantisserne. Jeg tænkte på at jeg plejer at finde dem omrking den 17. januar, men i år er jorden dækket af sne og frosten er skrap. Selv på det gamle kornloft har frosten været inde, det troede jeg dog ikke muligt. Og den har taget alle mine pelargonier. Det er jo lidt ærgerligt, men på den anden side: Der findes større sorger end dét.

Selv under den dybeste sne spirer erantis (kinesisk ordsprog).

One Comment Add yours

  1. evp siger:

    Frosten får nok ryddet op i det ene og det andet. Jeg læste, at den nok også er hård ved dræbersneglene, det ville glæde de fleste, hvis det er sandt.
    KH mor

Skriv et svar

