Under dynen

Jeg er een af de mange – har jeg opfattet – som er gået under dynen med hoste, feber og snot. Når jeg bare ligger dér og drikker lidt the eller een af Micks gode drikke med soyamælk og hvidløg og sover en del, så har jeg det jo egentlig ganske udmærket.

I aften skulle vi have generalforsamling i Fejø Permakultur. Vi har aflyst det, udsat hedder det. Det skulle foregå her hos os og så skulle Mick stå med alt det praktiske hurlumhej alene. Det kunne han jo også nok, men vi har nu alligevel valgt at udsætte.

Og at tænke sig om så ikke Ulla Rütz fra Folketidende ringer. Hun har opsnuset at vi er gået i gang med det her og hun har lavet smaddergod research. Jeg tager hatten af for de lokale journalister!

One Comment Add yours

  1. evp siger:

    Håber, varmen under dynen vil gøre dig rigtig godt, det er fælt at gå skrantende omkring, man skal i hvert fald ikke gøre det for at spille helt.
    Rigtig god bedring!
    KH mor

Skriv et svar

