Så langt med frø

At tænke sig. Man cykler af sted, hele vejen op til Østerby med kun det ene ærinde at købe tomatfrø hos købmanden. Fordi man har været så tosset at glemme at tage frø selv – jeg havde udmærkede tomater i bedene i 2009.

I frøposestanden var der ingen tomatfrø!!

Det viste sig så, at det er en fejl fra frøleverandørens side, så tomatfrøene er på vej og vil nok være fremme i næste uge.

Jeg købte så de her pak choi – nu er jeg jo blevet så glad for det østerlandske køkken – og disse flotte orange vintersquash´er. Men jeg såede ikke…………..

Hvornår mon jeg går i gang? I dag?  I morgen?

Time will tell.

2 Comments Add yours

  1. evp siger:

    Hvis man ikke kan så andet, kan man så noget karse, det gjorde jeg i hvert fald i dag. Det kan vist ikke slå fejl, hvis jeg vander det en smule.
    KH mor

  2. Madame siger:

    Det ser meget spændende ud – jeg kender slet ikke pak choi.

Skriv et svar

